پیام فرماندار اردستان بمناسبت روز دانشجو

پیام فرماندار اردستان بمناسبت روز دانشجو

پیام فرماندار اردستان بمناسبت روز دانشجو

بسمه تعالی

۱۶ آذر نماد خودباوری، استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی دانشجوی ایرانی و یادآور شجاعت و فداکاری دانشجویان مبارز از کیان این مرز و بوم علیه قدرت‌های سلطه‌گر جهانی است.

امروز عیار استکبارستیزی در سپهر سیاسی ایران بیش از هر زمان دیگری صیانت از استقلال سرزمینی و دفاع از ارزش های انقلاب در برابر قدرت‌های سلطه‌گر است.

فرزندان آزادی‌خواه و استقلال‌طلب ایران اسلامی در دانشگاه های شهرستان، قدرتمندتر از همیشه بر آرمان‌های شهدای دانشجو پای می‌فشارند تا مرجعیت دانشگاه، کلام نافذ دانشجو و نقش نهاد علم در رسیدن به «آینده روشن» موجب شود دشمنان قسم خورده این آب و خاک بار دیگر در حوادث اخیر، چشم طمع از دانشگاه بردارند و ناامیدتر از گذشته شرمسار تاریخ باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، با تاکید بر راه پرافتخار شهدای دانشجو قبل و بعد از انقلاب و نیز در در دوران پرافتخار دفاع مقدس،این روز را تجدید بیعتی دوباره با ارمان های و ارزشهای ناب انقلاب اسلامی دانسته از خدای منان برای تمام جویندگان راه علم و دانش توفیق روزافزون ارزومندم.

سید محمد هادی احمدی طباء

فرماندار شهرستان اردستان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان در ۱۴۰۳

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت فرماندار اردستان بمناسبت درگذشت مادر شهید علی سلامی زاده

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =