فرماندار اردستان :مسئولان با کار و تلاش در جامعه امیدآفرینی کنند

فرماندار اردستان :مسئولان با کار و تلاش در جامعه امیدآفرینی کنند

فرماندار اردستان :مسئولان با کار و تلاش در جامعه امیدآفرینی کنند

فرماندار اردستان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: اردستان از قدیم تاکنون دیار علم، ایثار و گذشت بوده و با فرهنگی اصیل همراه نظام اسلامی بوده است که امروز هم همه مسئولان شهرستان در هر سطوح مدیریتی باید برای احیا و پاسداشت فرهنگ شبانه روزی کار کنند.

سید محمدهادی احمدی طباء گفت: در دولت سیزدهم اصل موضوع حمایت از نیروهای انقلابی و ارزشی است و مسئولان این دولت باید خود را نوکر مردم بدانند. باید تلاش کنیم روحیه خدمت‌گزاری به مردم در شهرستان فراگیر شود تا اتفاقات مهمی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید کار شبانه روزی همراه با برنامه داشته باشند، تصریح کرد: مسئولان نباید روحیه خدمت گزاری را فقط در ساعت اداری ببینند و بایدهر لحظه پای کار و رفع مشکلات مردم باشند.

فرماندار اردستان تاکید کرد: همه مسئولان شهرستان موظف هستند در راستای فریضه جهاد تبیین خدمات و عملکرد دولت و انقلاب را به واسطه اصحاب رسانه به گوش مردم برسانند. امروز همه مسئولان باید با کار و تلاش شبانه‌روزی در جامعه امیدآفرینی کنند.

احمدی‌طباء از مدیران ادارات اردستان خواست امنیت حوزه اداری خود را بیشتر کنند، وضعیت امنیت و پایش تصویری در برخی ادارات شهرستان بسیار ضعیف است و انتظار داریم مسئولان مربوطه توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند. بررسی‌های نامحسوس از همه ادارات و نهادهای شهرستان انجام شده است و مدیران ادارات منتظر مکاتبات و گاهی برخوردهای لازم باشند.

در پایان این مراسم بخشدار بخش مرکزی وسرپرست بخشداری مهاباد و همچنین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری معرفی شدند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =