پیاده روی اربعین مردم شهرستان اردستان به صورت زنده از شبکه های اصفهان و سراسری پخش می شود.

پیاده روی اربعین مردم شهرستان اردستان به صورت زنده از شبکه های اصفهان و سراسری پخش می شود.

پیاده روی اربعین مردم شهرستان اردستان به صورت زنده از شبکه های اصفهان و سراسری پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در دیدار فرماندار شهرستان اردستان بر همکاری شبکه اصفهان در معرفی شهرستان اردستان تاکید کرد.

در این دیدار آقای سید محمد هادی احمدی طباء فرماندار شهرستان اردستان با بیان ظرفیت های گردشگری، مذهبی، اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی، صنعتی و معدنی این شهرستان خواستار معرفی توانمندی ها و ظرفیت های شهرستان اردستان در رسانه ملی شد.

فرماندار اردستان گفت: وجود اولین مسجد جامع دو طبقه جهان اسلام در اردستان و اولین مسجد جامع چهارایوانی ایران در زواره و تنها قنات دو طبقه جهان در اردستان در کنار ده ها اثر تاریخی و گردشگری دیگر از ظرفیت های منحصر به فرد این شهرستان است که برای توسعه صنعت گردشگری نیاز به معرفی دارد.

احمدی طباء فرماندار اردستان با اشاره به  آماده شدن اولین سند رسانه ای شهرستان اردستان آمادگی این شهرستان را برای همکاری با رسانه ملی اعلام کرد.

آقای بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان اردستان بر ساخت مستند آثار تاریخی شهرستان اردستان تاکید کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز اصفهان تاکنون چند مستند از آثار تاریخی این شهرستان تولید کرده است که این روند باید ادامه یابد.

در این جلسه که آقایان آذربایجانی قائم مقام صدا و سیما و شواخی مشاور رسانه ای فرماندار حضور داشتند مقرر شد در اولین اقدام صدا و سیمای مرکز اصفهان با همکاری فرمانداری شهرستان اردستان مراسم پیاده روی اربعین در این شهرستان را که با شرکت ۲۵ موکب شهرستان اردستان در زواره برگزار می شود به صورت زنده از شبکه استانی اصفهان و شبکه خبر پخش نماید

در دیدار فرماندار شهرستان اردستان با معاون خبر نیز بر انعکاس اخبار شهرستان اردستان تاکید شد در این جلسه مقرر شد به منظور انعکاس بیشتر اخبار شهرستان اردستان در بخش های خبری استانی و سراسری علاوه بر فعالیت دفتر خبری شهرستان اردستان خبرنگاران آزاد در شهرهای زواره و مهاباد نیز شروع به فعالیت نمایند

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان در ۱۴۰۳

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت فرماندار اردستان بمناسبت درگذشت مادر شهید علی سلامی زاده

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 8 =