فرماندار اردستان:مدیران اردستان با اعتماد به جوانان اتفاق‌های بزرگ را رقم بزنند

فرماندار اردستان:مدیران اردستان با اعتماد به جوانان اتفاق‌های بزرگ را رقم بزنند

فرماندار اردستان:مدیران اردستان با اعتماد به جوانان اتفاق‌های بزرگ را رقم بزنند

فرماندار شهرستان اردستان ضمن تاکید بر لزوم اعمال تغییرات در بدنه مدیریتی ادارات گفت: مدیران اردستان با اعتماد به جوانان اتفاق‌های بزرگ را رقم بزنند.

سید محمدهادی طباء زواره در آیین غبارروبی گلزار شهدای گمنام به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: هر چه داریم به برکت خون شهیدان داریم و امروز ۱۲۰ روز است که در فرمانداری خدمت شما هستیم و توفیق خدمت به مردم دوست داشتنی اردستان را داشتیم و شهرستانی که نعمت‌های بسیار فراوانی را عنایت فرموده اما آن چنان از این نعمت‌ها استفاده نشده است که این موضوع می‌طلبد یک برنامه‌ریزی کامل و جامع همراه با کار جهادی انجام شود.

وی افزود: هفته دولت به این معنی است که این دو عزیز که به شهادت رسیده‌اند چه روحیه‌ای داشته‌اند و چگونه کار می‌کردند و وقتی شهید رجایی بیش از ۶۰ روز خدمت نکرده بود اما همچنان به عنوان یک رئیس جمهوری جهادی از او یاد می‌شود و این یک معیار است که حدود چند دهه از او یاد می‌شود و ساده زیستی و مردمی بودن و پرکار بودنش و مجموعه دولتش زبانزد است که باید از آن‌ها اسوه و یاد بگیریم.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: بعضی از ادارات شهرستان ساعت ۱۳:۳۰ تعطیل است که این اشتباه است و باید شبانه‌روز به عنوان یک مدیر فعالیت داشته باشیم و در تمام حوزه‌ها فعال باشیم و دغدغه داشته باشیم و اینکه بتوانیم در مقامی باشیم که تصمیم درستی بگیریم یک سوم از خدمتمان است که باید پرتلاش و دید باز خدمت کنیم و آنچه اینجانب را در شهرستان ناراحت می‌کند بعضا مدیران آینده‌نگری برای این شهرستان ندارند.

وی ابراز داشت: شهرستان اردستان جزو نخستین شهرهای استان بوده و شهرهای آن شهرداری داشته اما هر روزی که در این شهرستان حضور داریم یک بُعدی از نعمت‌های بزرگ الهی بر ما روشن می‌شود و اگر نتوانیم با این نعمت‌های الهی خدمت کنیم کفران نعمت کرده‌ایم و خدمت کردن شکر می‌خواهد و تغییرات هم در شهرستان اردستان نیاز است که تاکنون چند مورد انجام شده است.

ایشان  بیان کرد: روسای ادارات توجه کنند جلسات با اقشار یکی از اتفاقات خوب می‌تواند باشد آن‌هم با جوانان که اصحاب رسانه می‌توانند جلسات شما را با تبیین برای مردم داشته باشند و جوانان ایده‌های خوبی دارند که اگر به آنان بها دادید اتفاق‌های بزرگی شکل خواهد گرفت و شعاری که برای اردستان قرار داده‌ایم «اردستان جوان در مسیر پیشرفت و توسعه» است و کار کنیم تا اردستان جوان بماند.

فرماندار شهرستان اردستان تاکید کرد: هر چه کرده‌اید مردم را دریابید چرا که آنان ولی نعمت ما هستند و تا می‌توانید کار مردم را یک‌روز زودتر انجام دهید و در این هفته ویژه تلاش کنید و از اصحاب رسانه می‌خواهم که در اطلاع‌رسانی اقدامات دولت کوشا باشند

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفده =