سرپرست فرمانداری اردستان : اختصاص افزون بر ۵۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی به شهرستان اردستان

سرپرست فرمانداری اردستان : اختصاص افزون بر ۵۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی به شهرستان اردستان

محمدهادی احمدی طباء زواره در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه اولویت نخست مدیریت اردستان در تخصیص اعتبارها موضوع راه‌هاست، افزود: بر این پایه نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت راه‌های شهرستان اختصاص داده و پنج میلیارد تومان نیز برای راه‌های روستایی مناقصه انجام شده است.

وی با بیان اینکه اولویت دوم مدیریت اردستان موضوع آب شرب و آبرسانی به روستاهاست، تصریح کرد: در این حوزه حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، اولویت سوم نیز در بخش کشاورزی با افزون بر ۹ میلیارد تومان اعتبار و در مرحله بعدی موضوع گردشگری با اختصاص پنج میلیارد تومان قرار دارد.

سرپرست فرمانداری اردستان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در افغانستان به شهادت رسید و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران باید با بی‌طرفی و صداقت که‌ در مجموعه رسانه‌ای شهرستان وجود دارد مردم را از واقعیت‌ها آگاه کنند و امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.

احمدی طباء زواره با اشاره به اینکه دولت سیزدهم مردمی و در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: از صفت‌های بارز این دولت علاوه بر مردمی بودن و حضور در بین قشرهای مختلف جامعه، پرکار، مقتدر، کم هزینه، و بی ادعا بودن است و رسانه‌های اردستان باید رخدمت‌های انجام شده را برای مردم انتشار دهند تا اقشار جامعه بیشتر به نظام امیدوار شوند.

وی با اشاره به اینکه در زمان کنونی اقتدار دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل بیشتر است، گفت: امروز ایران به عنوان  یک قدرت جهانی محسوب می‌شود اما آنچنان که باید و شاید حق مطلب رسانه‌ای نشده است و مسوولان آمده‌اند تا برای ارتقا و پیشرفت شهرستان صادقانه و تمام وقت کار کنند.

سرپرست فرمانداری اردستان در ادامه با بیان اینکه از رسانه ها انتظار می‌رود در راستای خدمت به جامعه با فرمانداری همکاری و همراهی داشته باشند، افزود: رسانه‌ها نباید در موضع تقابل قرار گیرند، بلکه با تامل، تفکر و همکاری با دستگاه‌ها باید کارها را به پیش برد تا اردستانی مقتدر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای بهبود و ارتقای کارها از مشاوران متخصص، کارآمد و بدون هزینه در فرمانداری استفاده خواهد شد، تصریح کرد: در این راستا تغییر مدیریتی را در شهرستان خواهیم داشت و تا سه ماه آینده شماری از مدیران تازه نفس جایگزین مدیران قبلی خواهند شد

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =