فرماندار اردستان: جوانی جمعیت در اردستان با جدیت دنبال شود

فرماندار اردستان: جوانی جمعیت در اردستان با جدیت دنبال شود

فرماندار اردستان: جوانی جمعیت در اردستان با جدیت دنبال شود

 

فرماندار اردستان گفت: همه مدیران باید برای بحث جوانی جمعیت اردستان وقت بگذارند و در این زمینه به جدیت کار کنند.

سید محمد هادی احمدی‌طبا  در کارگروه جوانی جمعیت، اظهار داشت: در همه موضوعاتی که ما عقب هستیم این نکته مشترک وجود دارد که ما حداقل ده تا دوازده سال از بیانات رهبر انقلاب عقب هستیم.

وی با بیان اینکه همه مدیران باید برای بحث جمعیت اردستان وقت بگذارند، افزود: تا پانزدهم مرداد تعداد خانواده‌های بالای سه فرزند در شهرستان شناسایی شوند و ادارات هم امکاناتی را بر اساس قانون جوانی جمعیت در اختیار این خانواده‌ها قرار دهند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در خصوص جوانی جمعیت جدی کار کنند و دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان نیز مطالبی با این موضوع را در قالب کیوآر کد آماده کرده و برای رسانه‌های شهرستان به اشتراک بگذارند.

احمدی‌طبا تصریح کرد: در اردستان مشاور بومی جواب نمی‌دهد و باید برنامه ریزی شود مشاور از بیرون شهرستان برای مشاوره بیاید همچنین در بین مردم نیز اطلاع رسانی شود، بسیاری از مشکلات خانوادگی در شهرستان به دلیل عدم مشاوره است.

وی بیان کرد: در نماز جمعه‌های شهرستان توسط ائمه جمعه موارد مربوط به فرزند آوری و جوانی جمعیت بیان شود؛ احادیث تأثیر گذار هستند چون کلام وحی است و شبکه بهداشت هم می‌تواند برای هر نماز جمعه تعدادی بنر را همراه با احادیثی مربوط به موضوع تهیه کند

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =