فرمانده کل انتظامی کشور:دولت سیزدهم اراده حل مشکلات را دارد

فرمانده کل انتظامی کشور:دولت سیزدهم اراده حل مشکلات را دارد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: موضوعات اقتصادی فشاری مضاعف بر قشر ضعیف آورده است اما مسئولان به دنبال رفع مشکل هستند و دولت سیزدهم نیز اراده حل مشکلات را دارد.

سردار حسین اشتری در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اردستان، اظهار داشت: حضور مردم و علمای بزرگوار همیشه راهگشا بوده و باعث قوت نظام اسلامی می‌شود که جا دارد از همه مردم به خاطر شرکت در این مراسم‌ها و همچنین برگزاری گرامیداشت شهدا قدردانی کرد.

وی افزود: همان گونه که رهبر انقلاب هم تاکید دارند یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌داشتن کمتر از شهادت نیست چرا که آن اهدافی که شهدا داشتند را ما باید مرتب مرور کنیم، در وصیت‌نامه‌های شهدا بر کلیدواژه و موضوعاتی تاکید شده که می‌تواند چراغی برای حرکت ما باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: اینکه یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم در مرحله اول برای خودمان لازم است چرا که شهدا در جوار رحمت الهی هستند و فیض می‌برند، این ما هستیم که دستمان کوتاه هست.

سردار اشتری تصریح کرد: ما باید با برگزاری اینگونه مراسم‌ها روح خود را صیقل دهیم و همچنین ببینیم که شهدا چه از ما خواستند.

وی بیان کرد: شهدای ما در راه جهاد فی سبیل الله و به عبارتی همین جهاد تبیین به شهادت رسیدند، بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و اگر مرور سریعی بر پیروز انقلاب تا امروز داشته باشیم متوجه می‌شویم که بعد از پیروزی انقلاب دشمن نهادهای اصلی کشور را مورد هجمه قرار داد و در صدد نابودی انقلاب بود اما موفق نشد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در چنین ایامی در سال ۶۰، سو قصد به جان رهبر انقلاب اتفاق افتاد اما به لطف و عنایت الهی منافقین به اهداف خود نرسیدند و خداوند خواست رهبری بماند و جراحت و بستری شدن ایشان در بیمارستان نیز موجب شد در مراسم هفتم تیر همان سال حضور پیدا نکنند.

سردار اشتری تصریح کرد: حادثه هفتم تیر، واقعه سنگینی بود ولی حضرت امام با یک سخنرانی روحیه به مردم و امید به آینده دادند، دشمن نیز با ضربه‌ای که زده بود به هدفش نرسید و مردم امیدوار تر از گذشته در راه انقلاب رشادت به خرج دادند.

وی یادآور شد: دشمن در جنگ تحمیلی تمام ضربه خود را به ما زد ولی موفق نشد، رمز پیروی مردم تبعیت از رهبری، وحدت کلمه و خداباوری بود، باید ما این راه را ادامه دهیم که این را شهدای ما از ما خواستند.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: در جنگ نرم دشمن با تمام وجود خودش ورود کرده که در مقابل نیز رزمندگان اسلام و مردم سنگرها را پر کرده‌اند اما در این مقطع بهترین راه پیروی از ولایت است.

سردار اشتری ادامه داد: ما باید به گذشته خود افتخار کنیم، گذشته خوبی را داریم و دوران پرافتخاری را پشت‌سر گذاشتیم.

وی یادآور شد: درست است که مشکلات وجود دارد و موضوعات اقتصادی خیلی فشار بر قشر ضعیف آورده است اما مسئولان به دنبال رفع آن هستند و دولت سیزدهم اراده حل مشکلات را دارد، ما شاهد هستم که رئیس جمهور به دنبال حل مشکلات است و با وجود سختی‌های زیاد اما پیشرفت‌های بزرگی را در کشور شاهد بودیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه آینده خوبی در راه داریم، خاطرنشان کرد: امام فرمودند که مردم را باید نسبت به آینده امیدوار کرد و رهبری نیز فرمودند که هر کس مردم را نا امید کند در خط و طرف دشمن قرار دارد و باید این موارد را مدنظر داشته باشیم

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =