بررسی ۶۰ طرح فرهنگی، عمرانی و اجتماعی در سفر معاون رئیس جمهور به اردستان

بررسی ۶۰ طرح فرهنگی، عمرانی و اجتماعی در سفر معاون رئیس جمهور به اردستان

سرپرست فرمانداری شهرستان اردستان گفت: حدود ۵۰ تا ۶۰ طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف همچون آبرسانی، راه‌ها و فرهنگی بررسی و برنامه‌ریزی شده که با حضور معاون رئیس جمهور بررسی می‌شود.

محمدهادی طباء‌زواره اظهار داشت: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در روز پنجشنبه و حضور وزرا به شهرستان‌ها برای پیگیری امور و رسیدگی به مشکلات، سهم شهرستان اردستان از وزراء سیدمسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

وی افزود: اتفاق بسیار خوبی است تا موقعیت عالی را برای این شهرستان داشته باشیم که در این زمینه پیگیری‌های خوبی انجام شده است و در حدود ۵۰ تا ۶۰ طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف همچون آبرسانی، راه‌ها و فرهنگی بررسی و برنامه‌ریزی شده و پیشنهاداتی هم ارائه شده که امید است این موضوع در روز پنجشنبه در هیئت وزیران و شورای اداری هماهنگی‌های آن انجام شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان اردستان گفت: موضوعات زمانی که مصوب شد خبر قطعی آن همچون پروژه و مبلغ اطلاع‌رسانی خواهد شد و سفر میرکاظمی روز پنجشنبه خواهد بود و سامانه ارتباطاتی ۱۱۱ سامد در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه جاری آماده دریافت همه درخواست‌های مردمی از سراسر شهرستان اردستان است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =