معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:کشور ایران شجاعانه روبه‌روی استکبار ایستاده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: از برکت جمهوری اسلامی کشور ایران شجاعانه روبه‌روی استکبار ایستاده است در حالی که ظرفیت‌های کشور در سال‌های گذشته معطل مانده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:کشور ایران شجاعانه روبه‌روی استکبار ایستاده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: از برکت جمهوری اسلامی کشور ایران شجاعانه روبه‌روی استکبار ایستاده است در حالی که ظرفیت‌های کشور در سال‌های گذشته معطل مانده بود.

محمدرضا جان‌نثاری در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان اردستان اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند جهاد تبیین را جدی بگیرید و به فوری آن را انجام دهید و با توجه به تغییر دولت و اینکه احتمالا آفتی در ادارات وجود داشته باشد تغییرات انجام می‌شود که هرچند در هیچ مقطع تاریخی خدمتی که نظام جمهوری اسلامی انجام داده قبلا انجام نشده است و در جمهوری اسلامی ببینیم کجا بودیم و حالا کجا هستیم و در گذشته از پیشرفت‌های ابتدایی محروم بودیم.

وی با اشاره به کمبود امکانات و بهداشت در زمان گذشته افزود: اما در حال حاضر پیشرفت‌هایی داشته‌ایم به طوری که ماهواره به فضا می‌فرستیم و هیچکس باور ندارد و از برکت جمهوری اسلامی این مهم انجام شده است و کشور ایران شجاعانه روبه‌روی استکبار ایستاده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: مردم با همه این پیشرفت‌ها ناراضی هستند چرا که از نظر معیشتی مردم سخت در فشار است و این سوال وجود دارد که با این همه پیشرفت چرا باید این گونه باشد در حالی که از ابتدای انقلاب تاکنون دولت‌های مختلف داشتیم و هر وقت انقلابی بودند کار کشور پیش رفته اما هر وقت لیبرال‌ها بودند کارها به عقب افتاد و دولت قبلی در هشت سال ظرفیت‌های کشور معطل مانده بود و منتظر وزیدن بوی گند غرب بودند لذا تفکر انقلابی می‌تواند کشور را نجات دهد.

وی ابراز داشت: بی‌برنامگی در دادن دلار برای وارد کردن جنس توسط دولت قبل نتیجه آن این شد که میلیاردها تومان سرمایه‌های مردم به تاراج رفت و سپس محدود شد و گفتند فقط کالاهای اساسی اما نتوانستند و دلار ۴۲۰۰ تومانی را به تجار می‌دادند تا ارزان اجناس به دست مردم برسد که این گونه نشد که نمونه آن گوشت مرغ بود و به جایی رسید که سبد پروتئین از سفره مردم حذف شد و این‌ها از تفکر غربگرایی است.

جان‌نثاری بیان کرد: دولت جدید آمده تا این وضعیت را درست کند تا موضوع دست رانت خوار نباشد و ماوالتفاوت به مردم داده شود اما با بی‌بصیرتی می‌گویند رئیس جمهور برود کنار و نمی‌توانی چرا که می‌خواهند با رانتخواران مقابله نکند و دولت در یک اقدام شجاعانه قرار گرفته و باید همه کمک کنند تا یک گشایشی در زندگی مردم رقم بخورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: با تغییر فرمانداران خواستیم فضای جدیدی ایجاد شود تا رویکردی جدیدی نمایان شود و می‌خواهیم نگاه‌های مجموعه اداری عوض شود و باید شانه به شانه مردم حرکت کرد و ساختار باید تغییر کند.

وی تصریح کرد: فرماندار جدید باید از همین ساعت مواردی را اجرا کند و اگر تخطی شد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و از امروز که فرماندار شهرستان اردستان هستید باید خیلی حواست جمع باشد چراکه جایی خدمت می‌کنی که ریشه‌های فرهنگی عمیقی دارد و باید به اعتقاد و ریشه هویتی باید دقت شود و تصمیمات که گرفته می‌شود باید برای مردم خوب باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: فرماندار باید بداند که فرماندار کل شهرستان است و در قبال همه مسئولیت دارد و منصوب سلسله مراتب و نباید به هیچ گروهی وابستگی داشته باشد و فقط مردم را درست ببیند و با توجه به اینکه دولت انقلابی است باید جریان حزب الهی و انقلابی شکوه خاصی را داشته باشد و رشد کند و مسائل و مشکلات مردم را کوچک و بزرگ نکند و به همه مشکلات نگاه ویژه داشته باشید.

جان‌نثاری افزود: فرماندار جدید سعی کند در صحبت‌ها نشانی از اختلاف وجود نداشته باشد و از ظرفیت نماینده مجلس،  امام جمعه و نماینده ولی فقیه در راستای رفع مشکل مردم استفاده کنید و از حاشیه‌پردازی بپرهیزید و مردمی باشید و از فکر مردم استفاده کنید و دخالت مردم را در کارهای شهر داشته باشید و با مردم زندگی کنید

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یک =