فرماندار اردستان:خصوصی‌سازی اماکن ورزشی مناسب مناطق محروم نیست

فرماندار اردستان:خصوصی‌سازی اماکن ورزشی مناسب مناطق محروم نیست

فرماندار اردستان:خصوصی‌سازی اماکن ورزشی مناسب مناطق محروم نیست

فرماندار اردستان گفت: خصوصی‌سازی اماکن ورزشی مناسب مناطق محروم نیست و اعتقاد داریم باید نگاه وزارت ورزش و جوانان و قانون‌گذار به اجرای خصوصی‌سازی در شهرستان‌های محروم با کلان شهرها و شهرهای بزرگ که رقابت استفاده از فضاهای ورزشی وجود دارد، اصلاح شود.

حمیدرضا تأملی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان در اردستان، اظهار کرد: بعد از گذشت دو سال از تعطیلی ورزش در کشور خوشبختانه با بهتر شدن وضعیت کرونا شاهد هستیم مسابقات ورزشی بار دیگر شور و هیجان خود را گرفته است.

وی با بیان اینکه آن موضوعی که لازم است مدیران وزارت ورزش و جوانان و همچنین مدیران اداره کل استان بر آن توجه بیشتری داشته باشند تکمیلِ زیرساخت‌های ورزشی شهرستان اردستان است، افزود: در حال حاضر این شهرستان به لحاظ سرانه فضاهای ورزشی وضعیت خوبی دارد ولی فضاهای موجود به لحاظ برگزاری مسابقات استانی و ملی شرایط استانداردی ندارد.

، فرماندار اردستان با اشاره به آخرین وضعیت استخر شنای این شهر، تصریح کرد: متأسفانه استخر شنای اردستان بیش از ۳ سال است به دلیل تعمیرات تعطیل شده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است که در این حوزه با مطالبه جدی مردم مواجه هستیم.

تأملی با اشاره به اینکه برای خصوصی‌سازی در شهرهای محروم باید توجه بیشتری شود، گفت: اردستان یکی از شهرستان‌های محروم کشور است و اجرای قانون خصوصی‌سازی و در اختیار قرار دادن فضاهای ورزشی در اختیار بخش خصوصی در شهرستان‌های محروم نه تنها توجیه اقتصادی ندارد بلکه منجر به کاهش فعالیت‌های ورزشی در این‌گونه مناطق می‌شود.

وی با بیان اینکه خصوصی‌سازی اماکن ورزشی مناسب مناطق محروم نیست، اضافه کرد: اعتقاد داریم باید نگاه وزارت ورزش و جوانان و قانون‌گذار به اجرای خصوصی‌سازی در شهرستان‌های محروم با کلان شهرها و شهرهای بزرگ که رقابت استفاده از فضاهای ورزشی وجود دارد اصلاح شود و اجازه داده شود فضاهای ورزشی در اختیار علاقه‌مندان که عمدتاً قشر ضعیف جامعه هست قرار گیرد

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =