فرماندار اردستان: تامین تجهیزات مدارس تا سقف ۲میلیارد تومان

حمیدرضا تاملی فرماندار شهرستان اردستان اظهار داشت: با توجه به این که مدارس کل کشور به شرایط قبل از کرونا بازگشت و تقویم آموزشی به حالت متعارف درآمد جا داشت که یک خبر درخصوص آموزش و پرورش را اطلاع‌رسانی کنیم.

فرماندار اردستان: تامین تجهیزات  مدارس تا سقف ۲میلیارد تومان

حمیدرضا تاملی فرماندار شهرستان اردستان اظهار داشت:  با توجه به این که مدارس کل کشور به شرایط قبل از کرونا بازگشت و تقویم آموزشی به حالت متعارف درآمد جا داشت که یک خبر درخصوص آموزش و پرورش را اطلاع‌رسانی کنیم.

وی افزود: لذا با پیگیری‌هایی که اواخر سال گذشته انجام شد و با حمایت‌های نماینده محترم مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و با دستور دکتر رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس مبلغ ۲ میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز مدارس ابتدایی و متوسطه تخصیص پیدا کرد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت:   مدیران آموزش و پرورش مناطق اردستان و زواره باید از طریق اداره کل نوسازی مدارس پیگیری کنند تا بر اساس نیازشان این تجهیزات را تا سقف ۲ میلیارد تومان تحویل بگیرند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =