فرماندار اردستان: تجهیزات ادارات اردستان برای انجام ماموریت‌ها کافی نیست

فرماندار اردستان گفت: امکانات و تجهیزات در دسترس دستگاه‌های شهرستان اردستان برای انجام مأموریت‌ها متناسب با بزرگی و اندازه آنها نیست.

فرماندار اردستان گفت: امکانات و تجهیزات در دسترس دستگاه‌های شهرستان اردستان برای انجام مأموریت‌ها متناسب با بزرگی و اندازه آنها نیست.

حمیدرضا تأملی در مراسم شروع طرح امداد و نجات نوروزی اردستان، اظهار کرد: کارکنان و نیروهایی که در موضوع حفظ امنیت و ایجاد آرامش و سلامت مردم جامعه فعالیت می‌کنند در خط مقدم نیروهای خدوم قرار دارند.

وی تصریح کرد: شهرستان اردستان با توجه به وسعت و موقعیت اقلیمی و شرایط قرارگیری در مجاورت جاده ترانزیت جنوب به شمال کشور مستعد انواع مخاطرات و بلایای طبیعی است و می‌طلبد که با توجه به این وضعیت مجموعه دستگاه‌های خدمت رسان به لحاظ امکانات و نیروی انسانی در سطح قابل قبول باشند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه متأسفانه امروز امکانات و تجهیزات در دسترس دستگاه‌های شهرستان اردستان برای انجام مأموریت‌ها، متناسب با بزرگی و اندازه آنها نیست، افزود: باید تلاش کرد تا به هر اندازه که می‌توانیم دستگاه‌های متولی را مجهز کنیم.

فرماندار اردستان گفت: بعد از گذشت ۲ سال از شیوع کرونا و افزایش سفرهای نوروزی باید همه دستگاه‌ها پیش‌بینی‌های قابل توجهی را برای این ایام انجام دهند و آماده شرایط بعد از دو سال رکورد در حوزه گردشگری باشیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان در ۱۴۰۳

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت فرماندار اردستان بمناسبت درگذشت مادر شهید علی سلامی زاده

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دوازده =