فرماندار شهرستان اردستان: مذاکراتی با بخش خصوصی برای احداث فرودگاه انجام شده است

فرماندار شهرستان اردستان گفت: مذاکراتی به منظور احداث فرودگاه در شهرستان اردستان با سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این زمینه انجام شده است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: مذاکراتی به منظور احداث فرودگاه در شهرستان اردستان با سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این زمینه انجام شده است.

حمیدرضا تاملی اظهار داشت: پیرو سفر مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه‌ای استان و مصوبات سفر در شهرستان اردستان در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات جاری بیش از ۲۵ هزار میلیون ریال هزینه شده که پروژه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور ساماندهی مسیل سلطان حسین یکی از این پروژه‌های مهم است که این پروژه احداث دیواره ساحلی به طول حدود ۴۰۰ متر جنب مسکن مهر اردستان بوده که با اجرای بیش از شش‌هزار متر مکعب عملیات سنگی است و اعتبار این طرح ۲۰ هزار میلیون ریال است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: لایروبی مسیل سلطان حسین انجام خواهد شد که لایروبی مسیل سلطان حسین با حجم لایروبی هفت هزار و ۳۰۰ متر مکعب و حجم خاکریزی دوهزار و ۶۰۰متر مکعب و طول سه کیلومتر انجام پذیرفت و این مسیل در محدوده مسکن مهر اردستان ایمن سازی گردید که با اعتبار سه هزار میلیون ریالی انجام شده است.

وی ابراز داشت: لایروبی مسیل روستای کهنگ در بخش نیسیان اردستان انجام شد که لایروبی این مسیل نیز با حجم پنج هزار و ۴۰۰ متر مکعب و به طول سه کیلومتر امسال خاتمه یافت و اعتبار این پروژه دوهزار میلیون ریال بوده است.

تاملی همچنین در خصوص احداث و ایجاد فرودگاه در شهرستان اردستان بیان کرد: مذاکره بسیار خوبی در این زمینه با سرمایه‌گذاری در این زمینه انجام شد و سرمایه‌گذار مذکور به منظور مکان‌یابی سایت مناسب جهت احداث فرودگاه هدایت شدند و چند نقطه پیشنهادی در اختیار ایشان قرار گرفته که در حال بررسی گزینه‌ها هستند و امیدواریم تا هفته آینده روی نقطه نهایی به جمع‌بندی برسیم و بتوانیم مقدمات فرآیند اجرایی اخذ مجوزها را شروع کنی

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =