فرماندار اردستان:۱۰۷ میلیارد تومان پروژه ویژه دهه فجر در اردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار شهرستان اردستان ضمن اشاره به آغاز ساخت مسکن ۲۲۰ واحدی محرومان گفت:۱۰۷ میلیارد تومان پروژه ویژه دهه فجر در اردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان اردستان ضمن اشاره به آغاز ساخت مسکن ۲۲۰ واحدی محرومان گفت:۱۰۷ میلیارد تومان پروژه ویژه دهه فجر در اردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

حمید رضا تاملی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک و گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ماه رجب اظهار داشت: شهرستان اردستان در ۷۳ مین سال تاسیس خود قرار دارد که آن را گرامی داشته و امیدواریم مسئولان شهرستان اردستان از تمام ظرفیت‌های موجود جهت پیشرفت شهرستان اردستان استفاده کنند.

وی افزود: موضوعی با صدای خدمت در یکسال گذشته که توسط  اینجان هر شب و به صورت روزانه در فضای مجازی پخش شده و زحمت آن را اصحاب رسانه می‌کشند هر چند دارای کاستی‌هایی بوده که باید دید آیا تاثیراتی را هم داشته یا خیر وفضای ارتباطی و تعاملی با مردم واجب بود و باید همه کمک کنند مخصوصاً اصحاب رسانه تا این مسیر را ادامه دهیم.

فرماندار شهرستان اردستان گفت:  به مناسبت دهه فجر طرح‌های عمرانی و کلنگ زنی به مبلغ ۱۰۷ میلیارد تومان در شهرستان اردستان افتتاح می‌شود و مهمترین اتفاق آن هم شروع ساخت پروژه ۲۲۰ واحدی مسکن محرومان است که پیمانکار آن مشخص شد و نسبت به تجهیز کارگاه اقدام شده و این کار سنگینی که دو سال پیش قول آن را داده بودیم امروز نشانه‌های اجرای آن را می‌بینیم.

وی ابراز داشت: ارزش سفت‌کاری این پروژه که با پیمانکار بسته شده قریب به ۶۰ میلیارد تومان است و  پیگیر هستیم تا پروژه زواره را تا قبل از شروع سال آینده موضوعات آن پیگیری شود و ۲۷ هزار متر مربع در اردستان و ۲۴ هزار متر مربع هم در زواره به فضای مسکونی شهرستان اضافه خواهد شد و این پروژه بزرگترین پروژه مسکونی شهرستان اردستان در ۱۰ سال گذشته است.

تاملی بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونا یک مقدار توقف در برنامه‌ها صورت گرفته است و ستاد استانی کرونا ما را سفارش به عدم برگزاری بیش از ۵۰ نفر در برنامه‌ها داشت تا کمی شرایط بهتر شود و افتتاح پروژه‌ها را بعد از دهه فجر خواهیم داشت اما اگر استانداری فردی را برای حضور برنامه‌ها برنامه‌ریزی کند آن روز یک سری پروژه‌ها را افتتاح خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان اردستان تاکید کرد: با توجه به اینکه بخشدار مرکزی اردستان به عنوان بخشداری اصفهان منصوب شده فعلاً معاون عمرانی فرمانداری را به عنوان پیگیری‌های اموربخشداری منصوب کردیم و همچنین با توجه به وضعیت خرابی جاده‌های شهرستان اردستان پیگیر هستیم تا ابلاغ  اعتبار بگیریم.

وی تصریح کرد: گردشگری باید اقتصادی باشد و قبل از اینکه گردشگری رونق پیدا کند باید اول فرهنگ آن ارتقاء پیدا کند و می‌تواند  با خود تحول فرهنگی را ایجاد کند و گردشگر با ذائقه‌های مختلف از نقاط مختلف کشور ورود پیدا می‌کند و ما به عنوان یک شهر مقصد باید این آمادگی را داشته باشیم در عین حالی که ارزش‌های فرهنگی شهرستانمان را حفظ می‌کنیم از این فرصت هم به نحو احسن استفاده کنیم و چالش اصلی ما در آینده  توسعه گردشگری  همین موضوع فرهنگی  آن خواهد بود.

تاملی افزود: بهترین موضوعی که می‌تواند زمینه ساز انجام یک سری اتفاقات در شهرستان شود مطالبه‌گری هست و این مردمی است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد جهت برنامه‌های اجرایی در مراسم‌ها و هر وقت این مطالبه‌گری نباشد افراد دیگر جای آن را خواهند گرفت

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفت =