فرماندار: دشمن همواره برای انقلاب اسلامی توطئه به راه انداخته است

فرماندار اردستان گفت: دشمن طی ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی یک روز هم دست از سر نظام اسلامی برنداشته و هر روز توطئه جدیدی به راه انداخته است.

فرماندار اردستان گفت: دشمن طی ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی یک روز هم دست از سر نظام اسلامی برنداشته و هر روز توطئه جدیدی به راه انداخته است.

حمیدرضا تاملی در جلسه  شورای اداری اردستان در سالن دانشگاه پیام نور با تبریک هفتاد و سومین سالروز تاسیس شهرستان اردستان (۱۱ بهمن) و آغاز دهه مبارک فجر افزود: مهمترین انتظار از دستگاه‌های ادارای در شرایط کنونی که دشمن تلاش دارد واقعیت‌های نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد، ورود به جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی از خدمت‌های صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امروز فضا در دنیا به ویژه از طریق فضای مجازی بر علیه جمهوری اسلامی سنگین شده که لازم است با آن مقابله شود و در هر زمانی که مسوولان هشدارها و موضوع‌های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب را جدی نگرفته‌اند و به خوبی اجرا نکرده اند کشور دچار خسارت شده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه عالمان، بزرگان، استادان و روحانیون وظیفه سنگین‌تری در موضوع تبیین بر عهده دارند، اضافه کرد: باید اعتراف کنیم در طول تاریخ هیچ کس در ایجاد حکومتی مانند نظام اسلامی بهتر از امام خمینی(ره) و ادامه آن رهبر معظم انقلاب سهم ندارند و از جوانان کشور که در اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم‌ از جان خود گذشتند که‌ در طول تاریخ سابقه نداشته، امروز انتظار می‌رود در این ایام برای پاک کردن غبار مظلومیت از چهره نظام اسلامی تلاش کنند.

تاملی، اختلال و نقص در قانون و بخشنامه‌های اداری را موجب حل نشدن بسیاری از کار مراجعه کنندگان و به ویژه روستاییان به دستگاه‌های اداری دانست و گفت: عامل دوم اختیارات مسوولان است که روسا در شهرستان مشکلات را می بینند و می‌خواهند حل کنند، اما اختیار رفع آن را ندارند.

“سوم کمبود اعتبار است، به طور مثال استخر اردستان ۲ سال است برای مرمت و بازسازی تعطیل شده ولی اعتبار لازم را در اختیار نداریم و با این حساب پیش بردن کار عمرانی خیلی سخت و مردم از آن بهره مند نمی شوند و دست مسوولان بسته است اما پیگیری ها باید صورت گیرد.”

فرماندار اردستان خطاب به کارکنان دستگاه‌های اداری افزود: نباید مسیر اشتباه به ارباب رجوع داده شود و کارکنان خاکستری باید تحت مراقبت مسوول باشندو هیچ کوتاهی و برخورد نامناسب پذیرفته نیست، از طرفی مردم باید تخلف های افراد را مستند و شفاف به مسوولان نظارتی گزارش کنند تا بتوان آنرا پیگیری کرد و دستگاه‌های نظارتی آماده برخورد با متخلفان هستند.

تاملی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی شهرهای اردستان و زواره به ثبات نسبی رسیده شورای شهر مهاباد هنوز در گیر تعیین شهردار هستند و کارها به خوبی پیش نرفته که در این زمینه از مردم مهاباد عذرخواهی می‌کنیم و از شورا می‌خواهیم تحرک بیشتری داشته باشندو جلسه پرشش و پاسخ بگذارند و از دخالت در کار شهرداران پرهیز کرده عملکرد خود را به مردم گزارش دهندو همه را توصیه می کنم به خواندن تاریخ و پرهیز از جهت‌گیری‌ها که پیشتر این کار امتحان شده نتیجه نداشته است.

فرماندار اردستان درباره نحوه توزیع اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی از محل اعتبارات مناطق محروم که‌ در بین مردم زواره و در فضای مجازی شبهه هایی را ایجاد کرده، گفت: این اعتبار در اختیار سازمان برنامه و بودجه استان قرار گرفته و بین پنج دستگاه اداری شهرستان تقسیم می‌شود و هم اکنون‌ دو مدرسه در شهرستان در برنامه تخریب قرار دارد که با نظر شورای آموزش و پرورش قرار شد در اردستان یک هنرستان ساخته شود.

تاملی افزود: نباید بدون تحقیق و بررسی موضوعی را مطرح کنند و بدنه جامعه را مضطرب سازند وبدانند مسوولان شهرستان نسبت به همه منطقه نظر حمایتی دارند.

وی به موضوع نظارت بر توزیع کالا و گرانی ها در اردستان اشاره کرد و اظهار داشت: تنظیم بازار و تامین کالای مورد نیاز مردم مورد توجه دولت است و در اردستان این موضوع به دلیل همکاری نکردن اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف موفق نبوده که‌ از این بابت از مردم عذر خواهی می‌کنیم و از اداره صنعت معدن و تجارت می‌خواهیم در این ارتباط بیشتر تلاش کند.

فرماندار اردستان با تاکید بر تعامل با رسانه‌ها و تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به جامعه از دستگاه‌ها خواست که عملکردهای خود را در اختیار رسانه بگذارند تا به اطلاع مردم‌ برسد.

تاملی اضافه کرد: به عنوان خادم مردم اردستان ۲ سال است پایان هر روز اقدام‌های انجام شده فرمانداری را در اختیار رسانه می‌گذارم تا به اطلاع مردم برسانند.

وی درخصوص مسکن محرومان گفت: ساخت ۲۲۰ واحدمسکن‌ محرومان در حال شروع عملیات اجرایی است اما در شهرزواره هنوز اجرایی نشده و برای ۱۹۲ واحد آن نیازمند همکاری شورا و شهردار زواره در صدور مجوزها هستیم.

فرماندار اردستان در ارتباط با اقدام‌های صورت گرفته در مسئله قنات مهاباد افزود: مسوولان شهرستان بطور جد پیگیری احقاق حق مردم مهاباد هستند و تا حصول نتیجه موضوع را دنبال خواهند کردولی زمان بر است و از مردم مهاباد می‌خواهیم‌ با صبوری و نجابت کار را دنبال کنند تا به نتیجه مطلوب برسد.

تاملی از نیروی مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان اردستان به خاطر تلاش موثر در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ تشکر کرد و از مردم خواست نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن اقدام کنند

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفده =