فرماندار اردستان: برنامه‌های دهه فجر اردستان در راستای فضای بانشاط و شورآفرین تدوین شود

فرماندار شهرستان اردستان ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: برنامه‌های دهه فجر اردستان در راستای فضای بانشاط و شورآفرین تدوین شود.

فرماندار شهرستان اردستان ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: برنامه‌های دهه فجر اردستان در راستای فضای بانشاط و شورآفرین تدوین شود.

حمیدرضا تاملی  در جلسه برنامه‌ریزی دهه فجر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات فرعی دهه فجر بعضی دستگاه‌ها برنامه‌های خود را ارسال کرده‌اند که همه دستگاه‌ها باید آخرین برنامه‌های به روز شده دهه فجر خود را تا فردا در اختیار فرمانداری قرار دهند.

وی افزود: امسال برای ارزیابی بهتر از برنامه ها و اطمینان از هم برگزاری کمی و کیفی برنامه‌ها دو اتفاق رقم خواهد خورد یکی اینکه همه برنامه‌ها مستند و مصور شود و هر کمیته برنامه‌های خود را به صورت گزارش عملکرد برنامه‌ها ارائه داده و معاون سیاسی هم بحث ارزیابی و نظارت بر برنامه‌های ارائه شده کمیته‌ها را داشته باشد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: موضوع محتوای برنامه‌ها در جهت ایجاد یک فضای با نشاط و شور آفرینی مرتبط با ایام‌الله دهه فجر است و این دغدغه نباید ما را از مباحث محتوایی مربوط به فرصت ایجاد شده در ایام‌الله دهه فجر محروم کند و نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشیم.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال تاکنون در بیانات متعدد خود همچون دیدار با دانشجویان، دیدار با خانواده شهدای سلامت و دیدار با مداحان به کرات از موضوع راه‌اندازی نهضت تبیین و جهاد روایت و تبیین در برابر جریان روایت انحراف و دروغ پراکنی که توسط بخش‌های مختلف عمدتاً خارجی و بعضاً داخلی اتفاق می‌افتد یاد کردند.

تاملی بیان کرد: ما باید توجه داشته باشیم آن کسی که در رأس قله مدیریتی قرار گرفته است و یک اشراف برتری نسبت به موضوعات کشور هم از حیث مسائل داخلی و خارجی دارد وقتی در نشست‌های مختلف سعی می‌کند ذهن مخاطب و مردم را به یک نکته‌ای توجه دهد و جلب کند حتما آن موضوع از یک حساسیت بالایی برخوردار است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند سال گذشته جامعه را مورد توجه قرار داده و حساسیت‌زدایی کرده که وقتی ما به آن بی‌تفاوت بودیم در همان مقطع کوتاه مدت یا میان مدت دچار آسیب‌هایی شده‌ایم.

فرماندار شهرستان اردستان تاکید کرد: درخواست داریم در فرصت ایجاد شده در قالب برنامه‌های دهه فجر به نوعی مسائل محتوایی و برنامه‌هایشان را مدیریت کنند تا این موضوع تبیین به جدیت در آن دنبال و دیده شود و یک واقعیتی وجود دارد که همه ما به عنوان شهروند این کشور و مسئولان به فراخور حال مدیریتی خود در اداره کشور نقش‌آفرینی کرده‌اند و از مشکلاتی که کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند بی‌اطلاع نیستیم.

وی تصریح کرد: موضوع تحقق دینی از ابتدای خلقت تا الان از حیثیت کمیت و کیفیت استقرار یک نظام هیچ نمونه مشابهی را نمی‌توانید مثال بزنید هر چند مشکلات زیادی هم وجود دارد و یک نظامی در دنیا در ۴۳ سال پیش اعلام موجودیت کرده و یک تفکر و نگرش جدید در حوزه مدیریت جامعه که شرق و غرب عالم با این نظام زاویه داشته‌اند و در ادامه هم الان را شاهد هستیم و یک روز بدون دشمنی نظام‌های شرقی و غربی نداشته‌ایم و مشکلات زیاد است.

تاملی گفت: باید بپذیریم که هدف از حرکت انقلابی مردم از سال۴۲ تا ۵۷ و بعد از آن حضور پای صندوق رأی در سال ۵۸ موضوع استقرار یک نظامی با محوریت دین و اجرای شریعت بوده و اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم  نظامی را نداشته ایم که از ابتدای خلقت تاکنون در حوزه های مختلف موفقیت کسب کرده باشد.

فرماندار شهرستان اردستان افزود: در بخش‌های مختلف فضای تبیین دستاوردها و عملکردهای مختلف را برای مردم بگویید و روحانیون می‌توانند از این فرصت دهه فجر استفاده کنند هرچند بعضی‌ها در تعارض سیاسی در دامن دشمن قرار می‌گیرند و بخش خودی و غیر خودی را فراموش می‌کنند که باید برای تبیین برنامه‌ها در این ایام از ظرفیت اصحاب رسانه غافل نشد و همانطور که عمده فعالیت دشمن استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای این نهضت انحراف و دروغ هست ما هم باید از همین زمین و میدان برای پاتک کردن این فضا استفاده کنیم.

وی بیان کرد: متاسفانه بعضی از دستگاه‌های ما خیلی میانه خوبی با خبردادن و رسانه‌ای شدن ندارند در حالی که امروز رسانه‌ای شدن به معنای خودنمایی و مطرح شدن نیست و اطلاع‌رسانی امروز یک تکلیف است که ما در برابر دفاع از عملکرد نظام داریم و لازم است تا مردم از برنامه‌ها خبردار شوند و امروز فضای مجازی بستر و میدان مقابله با دشمن است و همه مدیران مکلف هستند تا عملکردها را اطلاع‌رسانی کنند

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =