فرماندار اردستان: ۵ میلیارد تومان قیر برای آسفالت روستاهای اردستان اختصاص یافت

فرماندار اردستان: ۵ میلیارد تومان قیر برای آسفالت روستاهای اردستان اختصاص یافت

فرماندار اردستان گفت: پنج میلیارد تومان قیر با پیگیری نماینده مردم‌ اردستان در مجلس شورای اسلامی برای آسفالت روستاهای شهرستان اختصاص داده شده است.

آقای  تاملی افزود: این مقدار با توجه به ملاقات و پیگیری نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان اردستان اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سهمیه به بنیاد مسکن استان اصفهان ابلاغ شده است که با هماهنگی فرمانداری اردستان و بنیاد مسکن برای آسفالت روستاها مصرف خواهد شد.

فرماندار اردستان اظهار امیدواری کرد که در نخستین فرصت با مشارکت شوراها و دهیاری‌های شهرستان نسبت به اجرای طرح آسفالت روستا ها اقدام شود.

تاملی اظهار داشت: در نشست روزهای آینده با بخشداران مرکزی، زواره و مهاباد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، نسبت به توزیع این سهمیه اقدام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به درخواست تعدادی از شوراها و اهالی روستاها در خصوص آسفالت معابر با تخصیص این مقدار قیر، با همکاری بنیاد مسکن نسبت به آسفالت روستاهایی که‌ با مشارکت شورا و دهیاری‌ها سطح معابر آنها زیرسازی شده اقدام خواهد شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 8 =