فرمانداراردستان: امنیت زواره اردستان با خالی شدن روستاها تهدید می‌شود

فرمانداراردستان: امنیت زواره اردستان با خالی شدن روستاها تهدید می‌شود

فرماندار اردستان گفت: خالی شدن برخی روستاهای بخش زواره از سکنه، تهدیدی برای امنیت این منطقه محسوب می‌شود و مسوولان مرتبط باید به این موضوع توجه داشته باشند.

حمیدرضا تاملی در جمع مردم بخش زواره از توابع اردستان با بیان اینکه در این بخش حوزه استحفاظی به نسبت بزرگی دارد، افزود: رسیدگی به امور و نظم‌بخشی به تنهایی در توان مجموعه‌های انتظامی شهرستان با امکانات خودرویی موجود نیست و لازم است بخش امنیت با همکاری مدیریت روستایی تقویت شود.

وی ادامه داد: اگر مردم مسوولیت خود در ایجاد امنیت را کنار بگذارند به طور حتم مسوولان انتظامی نمی‌توانند به مطالبه‌های آنان پاسخ دهند.

به گفته وی، قرارگرفتن بخش زواره در کنار کویر مرکزی ایران تهدیدهایی را در پی دارد که لازم است آموزش‌های لازم به مرتع‌داران منطقه ارایه شود و نسبت به موضوع‌های امنیتی و تهدیدها اطلاع داشته باشند.

فرماندار اردستان به ایجاد زیرساخت‌های امنیتی در بخش زواره اشاره و خاطر نشان کرد: از چند سال پیش در زمینه توجه به زیرساخت‌های اداری حوزه امنیت بخش زواره طرح هایی از جمله ساخت دادگاه در دست اجراست که در اعتبارهای سال ۱۴۰۱ وزارت دادگستری ردیف بودجه‌ای پیدا خواهد کرد.

وی درباره ساختمان کلانتری زواره اظهار داشت: این ساختمان تا مرحله سفت‌کاری از سوی خیر نیکوکار پیش رفته در آخرین نشست با این خیر، با ادامه ساخت موافقت شده و موضوع ساختمان پاسگاه انتظامی شهراب نیز در دست پیگیری است.

به گفته تاملی، یکسری از موضوع‌ها درباره اختلاف‌های زمین و آب، حجم پرونده‌های قضایی بخش را افزایش می‌دهد که نقش پدرانه شوراهای اسلامی باید کمک کند پیش از اینکه پرونده مسیر دادگاه را در پیش گیرد و سالها فرایند قضایی طول بکشد، موضوع را حل و فصل کند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =