نشست فرماندار اردستان با مدیر عامل محترم مخابرات استان

مدیر منطقه مخابرات اصفهان‌  دراین نشست گفت: مشکل صحیح و دقیق نبودن اطلاعات ارایه شده از سوی سامانه ۱۱۸ مخابرات در این استان با برروزسانی اطلاعات سامانه رفع می‌شود که این مهم در حال پیگیری است. آقای  قربانی در نشست با فرماندار، نماینده مجلس و بخشداران اردستان در گفت و گو با خبرنگاران درباره گلایه‌مندی مردم […]

مدیر منطقه مخابرات اصفهان‌  دراین نشست گفت: مشکل صحیح و دقیق نبودن اطلاعات ارایه شده از سوی سامانه ۱۱۸ مخابرات در این استان با برروزسانی اطلاعات سامانه رفع می‌شود که این مهم در حال پیگیری است.

آقای  قربانی در نشست با فرماندار، نماینده مجلس و بخشداران اردستان در گفت و گو با خبرنگاران درباره گلایه‌مندی مردم از مشکل صحیح و دقیق نبودن اطلاعات ارایه شده از سوی سامانه ۱۱۸ مخابرات در مناطق مختلف استان اصفهان افزود: اطلاعات ثبت شده در این سامانه بر پایه اطلاعات اولیه‌ مشترکان در زمان نام‌نویسی تلفن به مخابرات است و اگر اشکالی وجود دارد به آن زمان بازمی‌گردد.

وی اظهار داشت: ۸۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری طی یکسال در بخش تلفن ثابت، تلفن همراه، توسعه خدمات دیتا و انتقال تلفن در سطح استان اصفهان انجام شده است.

به گفته وی، شرکت مخابرات در راستای ماموریت خود که خدمات‌رسانی مخابراتی به مردم است و هر ساله در این بخش سرمایه‌گذاری‌های زیادی را انجام می دهد که امسال نیز این کار در راستای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی ادامه دارد.

مدیر منطقه مخابرات اصفهان‌ اضافه کرد: شرکت مخابرات متناسب با نیاز جامعه در زمینه توسعه تلفن ثابت و همراه سرمایه گذاری و نیاز مشترکان را رفع می‌کند.

وی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا مصرف اینترنت در اصفهان پنج برابر شده که نشان از توسعه زیرساخت‌ها و رفع نیاز مردم این استان دارد.

 

قربانی درباره بالارفتن تعرفه جابجایی تلفن ثابت که گلایه‌مندی مشترکان را به دنبال داشته است، افزود: این کار هزینه بر است و تعیین تعرفه بر پایه ابلاغ سازمان تنظیم مقررات از مشترکان صورت می‌گیرد.

در این نشست مصوبه ۱۱ بندی شامل رفع مشکل پوشش اینترنت تلفن همراه، تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در تعدادی از روستاهای سه بخش شهرستان، اجرای فیبر نوری، واگذاری ساختمان‌های مخابرات روستایی بدون استفاده به دهیاری‌ها، تقویت آنتن‌دهی جاده برزاوند علون‌آباد و رفع مشکل تلفن ثابت تعدادی از روستاها به امضای مسوولان مخابرات استان و شهرستان اردستان رسید.

شهرستان اردستان با افزون بر۴۳ هزار نفرجمعیت با بیش از ۶۰ هزار مشترک تلفن همراه دایمی و اعتباری و ۳۰ هزار مشترک تلفن ثابت شهری و روستایی دارد و در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 7 =