فرماندار اردستان :سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در بخش گردشگری اردستان

فرماندار اردستان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان طی سه سال اخیر در صنعت گردشگری شهرستان سرمایه‌گذاری شده است. حمیدرضا تاملی افزود: ۴۰ طرح گردشگری با پیشرفت ۶ تا ۱۰۰ درصد در این شهرستان وجود دارد که با بهره‌برداری از آنها ۳۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد شد. وی اضافه کرد: در سال های گذشته یک مجموعه گردشگری و […]

فرماندار اردستان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان طی سه سال اخیر در صنعت گردشگری شهرستان سرمایه‌گذاری شده است.

حمیدرضا تاملی افزود: ۴۰ طرح گردشگری با پیشرفت ۶ تا ۱۰۰ درصد در این شهرستان وجود دارد که با بهره‌برداری از آنها ۳۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سال های گذشته یک مجموعه گردشگری و سه خانه بومگردی در اردستان وجود داشت که اکنون یک هتل در مرکز شهرستان و یک هتل در شهر زواره آماده شده، بوتیک هتل زواره نیز در حال تجهیز است و ۱۱ خانه بومگردی و سه خانه سنتی هم آمادگی پذیرش گردشگر دارد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: از چالش های اساسی شهرستان در حوزه گردشگری در قسمت کویر است که ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و مرحله‌های اداری ۲ طرح دهکده گردشگری در شهر مهاباد و روستای موغار انجام و ثبت سامانه شده و نیاز به موافقت اصولی دارند که‌ اداره کل میراث فرهنگی استان هنوز اقدام نکرده و خواستار مساعدت هستیم؛ یک کمپ گردشگری در حال صدور موافقت نامه قرار دارد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =