رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در اردستان گفت:مشکلات مردم باید بدون وابستگی به غرب و شرق رفع شود

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناتوانی مسوولان، رانت‌خواری و حقوق نجومی ربطی به اسلام ندارد، گفت: ایران دارایی‌های زیادی دارد و مشکل‌های مردم باید بدون وابستگی به غرب و شرق رفع شود. حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نشست بررسی وضعیت فرهنگی اردستان با اشاره به تصویب قانون افزایش جمعیت و حمایت […]

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناتوانی مسوولان، رانت‌خواری و حقوق نجومی ربطی به اسلام ندارد، گفت: ایران دارایی‌های زیادی دارد و مشکل‌های مردم باید بدون وابستگی به غرب و شرق رفع شود.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نشست بررسی وضعیت فرهنگی اردستان با اشاره به تصویب قانون افزایش جمعیت و حمایت از خانواده اظهار داشت: این قانون یکی از مهمترین مصوبه های کمیسیون فرهنگی مجلس است که ۹۰ مورد در آن پیش‌بینی شده از خانواده‌هایی که زود ازدواج‌ کنند و فرزند بیشتر به دنیا بیاورند حمایت خواهد کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ای که بستیم بحث محرومیت و افزایش جمعیت مد نظر قرار گرفت و مردم‌ نباید به خرافه‌ها و سخن دشمن گوش بدهند، بلکه ازدواج زودتر و فرزندآوری بیشتر صورت گیرد و هر خانواده‌ای فرزند بیشتر داشته باشد از امکانات بیشتری برخوردار خواهد شد.

حجت الاسلام آقا تهرانی به برخی الگوگیری‌ها از غرب اشاره کرد و افزود: نباید از گاوبازهای آمریکا در نوع پوشیدن لباس الگو گرفت، چرا که‌ در همان کشورهای غربی افراد باسواد و تحصیل کرده از این کارهای نامربوط الگو نمی‌گیرند.

وی در زمینه قانون حمایت از استفاده کنندگان فضای مجازی تاکید کرد : این موضوع در راستای ساماندهی این فضاست تا در آینده شاهد موضوعی مانند قطع شبکه توزیع بنزین در کشور نباشیم و به هیچ عنوان بحث فیلترینگ و چنین موضوع‌هایی مطرح نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه‌ حضور در اردستان سومین سفر این کمیسیون پس از خراسان رضوی و شهرکرد است، خاطر نشان کرد: امروز از نزدیک‌ با مسایل و مشکل‌های این منطقه آشنا شدیم تا در تصمیم‌گیری‌ها برای حل آن بهتر عمل کنیم.

وی اضافه کرد: این سفرها قبل از اینکه‌ برای مردم‌ موثر باشد برای اعضای کمیسیون فرهنگی بسیار اثرگذار است، چرا که‌ مسایل مردم را از نزدیک می‌بینند و دیدگاه نمایندگان تغییر خواهد کرد.

حجت الاسلام آقاتهرانی اضافه کرد: این سفر مصوبه‌هایی در راستای رفع کمبودها و درخواست مردم اردستان دارد و امیدواریم اجرایی شود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پانزده =