فرمانداراردستان: نگاه مسوولان شرکت توزیع برق اصفهان به اردستان تغییر کند

فرماندار اردستان با بیان اینکه این شهرستان در حال صنعتی شدن است گفت: موضوع تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی بسیار مهم است اما این مهم تاکنون به درستی به مسوولان توزیع برق استان اصفهان مخابره نشده و نگاه آنان به اردستان، سنتی است که باید تغییر کند. حمیدرضا تاملی  در آیین تودیع و معارفه مدیر […]

فرماندار اردستان با بیان اینکه این شهرستان در حال صنعتی شدن است گفت: موضوع تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی بسیار مهم است اما این مهم تاکنون به درستی به مسوولان توزیع برق استان اصفهان مخابره نشده و نگاه آنان به اردستان، سنتی است که باید تغییر کند.

حمیدرضا تاملی  در آیین تودیع و معارفه مدیر امور برق اردستان افزود: چندین سال است موضوع تبدیل پست ۶۳ کیلووات مهاباد به پست ثابت و تقویت آن مورد درخواست شهرستان است اما اقدامی صورت نگرفته است؛ تعدادی از کارخانه‌های صنعتی با مشکل تامین برق لازم‌ مواجه هستند که باید پیگیری و حل موضوع در دستور کار مسوول جدید امور برق شهرستان و استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در شرایط خاص کنونی ممکن است برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی به موقع در مدار تولید قرار نگیرند، چرا که هزینه‌های نیروی انسانی فشار سنگینی را به آنها وارد کرده و در پرداخت هزینه انشعاب‌های خود با مشکل مواجه هستند که لازم است با آنها همکاری بیشتری شود.

فرماندار اردستان با اشاره به وضعیت اقتصادی اقشار کم درآمد شهرستان اضافه کرد: لازم است مدیریت به گونه‌ای باشد تا کمترین فشار به مردم و این قشر وارد و برنامه‌ریزی لازم برای تامین هزینه‌ها از منابع دولتی انجام شود.

تاملی بابیان اینکه امور برق دستگاه خدمت‌رسان است و در زمینه خدمت به مردم هیچ مرزبندی وجود ندارد، اظهارداشت: این اداره باید همچون باران بدون نگاه به زیردست فرو بریزد و به همه اقشار خدمت‌رسانی کند.

وی از مسوولان استان اصفهان خواست با توجه بیشتر به اردستان، از سرپرست جدید حمایت لازم را به عمل آورند تا کمبودهای منطقه جبران شود.

فرماندار اردستان با اشاره به طرح ساخت حدود ۹۰۰ واحد مسکونی برای قشرهای آسیب‌پذیر شهرستان گفت: از شرکت توزیع برق استان اصفهان و امور برق شهرستان انتظار می‌رود از هم‌اکنون پیش‌بینی تامین زیرساخت‌های لازم برای اشتراک برق این واحدها را مد نظر داشته باشند.

تاملی از سرپرست امور برق اردستان خواست که برای هرچه بهتر شدن خدمات این واحد همکاری و تعامل سازنده با شهرداران، بخشداران ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها داشته باشد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =