فرمانداراردستان : اردستان تا ۵ سال آینده قطب صنعت و معدن اصفهان می‌شود

فرماندار اردستان گفت: این شهرستان در حال تبدیل شدن از قطب کشاورزی به صنعت و معدن در استان اصفهان است و این مهم تا پنج سال آینده محقق خواهد شد. حمیدرضا تاملی در نشست کارگروه اشتغال اردستان با اشاره به تعاملی بودن محیط کسب و کار افزود: انتظار می‌رود مدیران و کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی با […]

فرماندار اردستان گفت: این شهرستان در حال تبدیل شدن از قطب کشاورزی به صنعت و معدن در استان اصفهان است و این مهم تا پنج سال آینده محقق خواهد شد.

حمیدرضا تاملی در نشست کارگروه اشتغال اردستان با اشاره به تعاملی بودن محیط کسب و کار افزود: انتظار می‌رود مدیران و کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی با درک شرایط واقعی شهرستان برای برون‌رفت از چالش اشتغال تلاش کنند و با جذب نیروی کار خود، به آنان آموزش دهند.

وی ادامه داد: در برهه کنونی ارتقای مهارت و فرهنگ‌ اشتغال، مهمترین رسالت واحدهای صنعتی و تولیدی است که باید در نظام بودجه‌ریزی اعتبار لازم پیش‌بینی شود تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه شرایط موجود اقتصادی و فرهنگی کشور با ۱۰ سال قبل متفاوت است، اظهار داشت: موضوع‌هایی از جمله تامین مسکن، خرید خودرو و ازدواج نسبت به گذشته هزینه بیشتری دربردارد و شرایط فعالیت اقتصادی کشور با گذشته متفاوت شده به طوری که کسب و کارها در فضای مجازی و بورس به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: مدیران کارخانه‌های اردستان باید ارتباط بیشتری با مدیران اداره‌های این شهرستان داشته باشند تا چالش‌ها با هماهنگی رفع شود.

تاملی درباره نحوه تامین نیروی کار واحدهای صنعتی اردستان گفت: آمادگی راه‌اندازی ایستگاه‌های جذب نیرو در شهرستان وجود دارد تا متقاضیان اشتغال به طور مستقیم با مسوولان جذب نیروی کار وارد مذاکره شوند.

وی با بیان اینکه اردستان از نظر نیروی متخصص برای واحدهای صنعتی با کمبود مواجه است، اضافه کرد: با همکاری مرکزهای آموزشی از جمله آموزش فنی و حرفه ای و واحدهای صنعتی می‌توان نیروهای مورد نیاز را تربیت کرد

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =