بخشدار مهاباد اردستان گفت: این اداره نیروی انسانی و نمودار سازمانی ندارد و برای انجام امور روزانه از کمک دهیاران استفاده می‌شود.

بخشدار مهاباد اردستان گفت: این اداره نیروی انسانی و نمودار سازمانی ندارد و برای انجام امور روزانه از کمک دهیاران استفاده می‌شود. سید جلال فاطمی روز دوشنبه در نشست شورای بخش مهاباد در روستای گله با بیان اینکه تعداد شورای روستاهای بخش مهاباد با تشکیل سه شورای جدید به ۲۱ شورا رسیده است، افزود: این بخش […]

بخشدار مهاباد اردستان گفت: این اداره نیروی انسانی و نمودار سازمانی ندارد و برای انجام امور روزانه از کمک دهیاران استفاده می‌شود.

سید جلال فاطمی روز دوشنبه در نشست شورای بخش مهاباد در روستای گله با بیان اینکه تعداد شورای روستاهای بخش مهاباد با تشکیل سه شورای جدید به ۲۱ شورا رسیده است، افزود: این بخش دارای ۱۶ دهیاری است.

وی با اشاره به هزینه افزون بر چهار میلیارد تومانی برای روکش آسفالت در هشت روستای دهستان گرمسیر مهاباد طی یک‌سال گذشته، ادامه داد: یک میلیارد تومان نیز برای اجرای آسفالت و سنگ فرش در ۹روستای دهستان همبرات هزینه شده است.

بخشدار مهاباد به پیگیری برای اخذ نمایندگی اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برای این بخش اشاره و اضافه کرد: موافقت مرکز استان اصفهان در این زمینه اخذ شده و منتظر پاسخ مثبت وزارتخانه‌های متبوع هستیم.

فاطمی با یادآوری بازدیدهای علمی از شهرستان‌های مختلف استان اصفهان با هدف ارتقای دانش و تجربه دهیاران، گفت: بخش مهاباد با جمعیتی افزون بر ۱۴ هزار نفر نیازمند توجه بیشتر مسوولان است.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان طی پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت

۲ فروردین ۱۴۰۳

سال نو مبارک

۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تأیید صحت انتخابات در شهرستان اردستان و ۱۴حوزه انتخابیه استان اصفهان/تغییر در نتیجه حوزه انتخابیه لنجان

۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اردستان:کاشت ۴۰ اصله درخت به یاد شهدا

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یک =