مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در نشست مدیریت بحران اردستان ویژه پیگیری مشکل آب گفت: در کشور استانی به شدت اصفهان مشکل کمبود آب و بی‌آبی ندارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف و با متخلفان برخورد شده است. منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه با توجه به شرایط کم‌آبی کشور و ناتوانی در تولید نیروگاه‌های برق آبی، محدودیت هایی برای مصرف برق اعمال […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف و با متخلفان برخورد شده است.

منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه با توجه به شرایط کم‌آبی کشور و ناتوانی در تولید نیروگاه‌های برق آبی، محدودیت هایی برای مصرف برق اعمال شده بود، افزود: در تابستان شرایط کم برقی را در بخش های خانگی و صنایع شاهد بودیم که ستاد مدیریت بار برق در استان تشکیل و به همه دستگاه‌های اجرایی صرفه‌جویی ۵۰ درصدی در مصرف برق اعلام شد.

وی با اشاره به مشخص شدن یک مدیر انرژی در دستگاه های مختلف برای مدیریت مصرف برق و خاموش کردن سامانه سرمایشی پس از ساعت تعطیلی گفت: به امور برق اعلام شده بود جدول قطعی برق را از قبل اعلام کنند اما گاهی قطعی برق از تهران اعمال می‌شد و دست استان نبود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شناسایی و کشف دستگاه های ماینر نیز در دستور کار قرار گرفت، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ هزار و ۲۰۰دستگاه ماینر کشف شده که بیش از ۳۰ مگاوات برق مصرف می‌کردند و با همکاری دستگاه‌های مربوطه با متخلفان برخورد شده است.

شیشه‌فروش به کمبود ۲ هزار مگاواتی برق در استان اصفهان اشاره و اضافه کرد: وزارت نیرو و شرکت توانیر باید کمبود موجود را جبران کنند و درخواست داریم تا متناسب با نیاز استان نیروگاه‌های جدیدی را با توجه به شرایط استان و برخورداری از آفتاب و وزش باید ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اکنون فقط ۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: هر چند ایجاد ۳۰ مگاوات دیگر در دستور کار قرار دارد اما باز هم بسیار کم است و وزارت نیرو باید سرمایه‌گذاری بیشتری در این زمینه انجام دهد

برچسب ها :
مطالب مشابه

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

۹ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره نوروزی با حضور فرماندار محترم شهرستان در روستای هندوآباد

۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور فرماندار اردستان، ریاست دادگستری، دادستان محترم اردستان، ریاست اداره اطلاعات شهرستان در بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پارک دفاع مقدس (ستاره)

۸ فروردین ۱۴۰۳
۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =