۹۳۰میلیون تومان به ۲۲دهیاری شهرستان اردستان کمک شد

حمید رضا تاملی  اظهار داشت: پیرو ملاقات چند وقت پیش به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با جناب آقای جمالی نژاد معاون محترم وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مکاتبه‌ای مبنی بر کمک سازمان به تعدادی از دهیاری‌های شهرستان اردستان تقدیم شد. وی افزود: خوشبختانه با پیگیری هایی که به […]

حمید رضا تاملی  اظهار داشت: پیرو ملاقات چند وقت پیش به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با جناب آقای جمالی نژاد معاون محترم وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مکاتبه‌ای مبنی بر کمک سازمان به تعدادی از دهیاری‌های شهرستان اردستان تقدیم شد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری هایی که به عمل آمد مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به حساب تعداد ۲۲ دهیاری های شهرستان اردستان واریز شد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: در این خصوص در بخش زواره، دهیاریهای اسلام‌آباد، امیران، تلک آباد، کچورستاق، گلزار محمد و گلستان مهدی می باشد.

وی ابراز داشت: در بخش مرکزی دهیاریهای خیرآباد، کهنگ، باقرآباد، جنبه، ظفرقند، کچومثقال و هندوآباد از این تخصیص برخوردار شدند.

تاملی بیان کرد: در بخش مهاباد نیز دهیاریهای گونیان، شیرازان، آستانه، موغار، رحمت آباد، داوران، خوش آباد، حیدر آباد و حسن آباد از این طرح برخوردار شدند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =