همزمان با هفته دولت ۸۸ عنوان پروژه با ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار در اردستان افتتاح می شود.

دکتر تأملی فرماندار اردستان درسخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهراظهار داشت  برنامه های هفته دولت شهرستان اردستان با۸۸برنامه و طرح واعتبار۱۱۴میلیاردتومان آغاز شد. حمیدرضا تاملی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار داشت: امیدواریم شروع بکار رئیس جمهور جدید منجر به این شود تا حرکتشان در […]

دکتر تأملی فرماندار اردستان درسخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهراظهار داشت  برنامه های هفته دولت شهرستان اردستان با۸۸برنامه و طرح واعتبار۱۱۴میلیاردتومان آغاز شد.

حمیدرضا تاملی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار داشت: امیدواریم شروع بکار رئیس جمهور جدید منجر به این شود تا حرکتشان در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم باشد.

وی افزود: از اتفاقاتی که در خصوص مسائل اقتصادی و همچنین مسائل خشکسالی و همچنبن خاموشی های اخیر که برای مردم افتاد به عنوان نماینده دولت عذر خواهی می کنم.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: دشمن شماره یک ما همچنان بیماری کرونا است که باید از افرادی که در جبهه سلامت کوشا هستند تشکر کنیم.

وی افزود: شهرستان اردستان در بخش واکسیانیسیون کرونا رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است که این امر هم فعال بودن بخش سلامت شهرستان اردستان را می رساند.

تاملی بیان کرد: در هفته دولت ۸۸عنوان برنامه را در دستور کار قرار دادیم با ۱۱۴ میلیارد تومان که رقم خوبی برای شهرستان اردستان محسوب می شود.

فرماندار شهرستان اردستان تاکید کرد: برای کارگران و جامعه کارگری مشکلاتی وجود دارد که باید مسئولان متولی در این خصوص دغدغه داشته و در این راستا پیگیریهای لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: توجه به دغدغه مردم در موضوع مسکن بسیار مهم است که با پیگیریهای انجام شده ۷۵۰دستگاه منزل را در قالب مسکن محرومان و طرحهای مسکن ملی در حال ساخت داریم.

تاملی گفت: تعدادی از ادارات فعالیتشان خوب نبوده که با دولت جدید و تعیین تکلیف آنها موضوع عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار خواهدگرفت.

وی افزود: شهرستان اردستان با بیش از ۹۷درصد مشارکت رتبه اول استان و کشور را به خود اختصاص داد و برای اولین بار ۱۳روستای شهرستان صاحب شورا شد و از اعضای شوراهای جدید می خواهبم بدون سیاسی کاری کار خود را آغاز کنند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اردستان طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان در ۱۴۰۳

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت فرماندار اردستان بمناسبت درگذشت مادر شهید علی سلامی زاده

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =