برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر اردستان

در این مراسم فرماندار اردستان خواستار بازنگری در منابع درآمدی شهرداری شد و گفت: با توجه به تاثیری که بافت فرسوده در تولید جرائم دارد، توجه به ظرفیت‌های گردشگری اردستان در دستور کار اعضای شورای شهر و شهرداری باشد. حمیدرضا تأملی خواستار بکارگیری از ظرفیت نخبگان و سرمایه‌های اجتماعی در توسعه شهری شد و گفت: […]

در این مراسم فرماندار اردستان خواستار بازنگری در منابع درآمدی شهرداری شد و گفت: با توجه به تاثیری که بافت فرسوده در تولید جرائم دارد، توجه به ظرفیت‌های گردشگری اردستان در دستور کار اعضای شورای شهر و شهرداری باشد.
حمیدرضا تأملی خواستار بکارگیری از ظرفیت نخبگان و سرمایه‌های اجتماعی در توسعه شهری شد و گفت: انضباط و شفافیت مالی، دوری از نگاه تفرقه افکنانه و محله گرایی و تقسیم کار در شورا برای حضور در کارگروه‌های مختلف در برنامه اعضای شورا جدید باشد.
امام جمعه اردستان هم در این مراسم با بیان اینکه اعضای شورای ششم برای همدلی و همکاری با هم به نتیجه برسند و برای انتخاب شهردارجدید دنبال افرادی متخصص، کارآمد با سلیقه و با تجربه مدیریت شهری باشند گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی پای صندوق‌های رای آمده و حماسه آفریدند و منتخبان شورای شهر با خدمت صادقانه و خالصانه به این اعتماد و حضور پرشور پاسخی مثبت و شایسته بدهند.
حجت الاسلام حسن دهشیری با بیان اینکه شورای شهر اردستان گزارش صادقانه و واقعی از عملکرد و خدمات را در مدت خدمت به مردم ارائه دهند افزود: شفافیت در حوزه فعالیت شورا‌های شهر باید پرنگ‌تر از گذشته شود.
در پایان این مراسم منتخبان دوره ششم شورای شهر اردستان، سوگندنامه خود را قرائت کردن

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 11 =