پیام فرماندار اردستان به مناسبت روز پزشک

بسم الله الرحمن الرحیم روز پزشک، روزی نمادین برای حفاظت از سلامت مردم است و روزی است برای ارج نهادن به خدمات آنهایی که برای حفظ این نعمت الهی تلاش می‌کنند.   زاد روز طبیب حاذق و نامداری چون «ابن سینا» به عنوان روز پزشک فرصت مغتنمی فراهم می‌آورد برای تجلیل از زحمات این قضر […]

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پزشک، روزی نمادین برای حفاظت از سلامت مردم است و روزی است برای ارج نهادن به خدمات آنهایی که برای حفظ این نعمت الهی تلاش می‌کنند.

 

زاد روز طبیب حاذق و نامداری چون «ابن سینا» به عنوان روز پزشک فرصت مغتنمی فراهم می‌آورد برای تجلیل از زحمات این قضر فرهیخته و دلسوز. طی در دو سال سال اخیر متفاوت از هر سال پزشکان و کادر درمان در دوران سخت همه گیری کرونا در صف اول مقابله با دشمن نامرئی مردانه ایستادند و مجاهدانه کوشیدند تا سلامت مردم در خطر نیافتد. این شجاعت و ایثار آنان به هزاران مبتلا و بیش از صد و شصت شهید مدافع سلامت انجامید که نامشان در تاریخ کشور به یادگار خواهد ماند در بازخوانی این پیشینه افتخارآمیز، حضور حماسی پزشکان ایران اسلامی در سال های دفاع مقدس فصل درخشانی است که به علت قرابت و همراهی با عظمت معنوی ارزش های شهادت و ایثار، جاودانگی یافته و با تقدیم شهیدان والا مقام فضای فرهنگی جامعه پزشکی کشور را عزت و آبرو بخشیده است.

اینجانب  برخود لازم می دانم در آستانه آغاز به کار دولت محترم فرارسیدن اول شهریور ماه سالروز ولادت دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار جهان اسلام شیخ الرئیس ابوعلی سینا و  روز پزشک را به  قشربزرگوارو عزیز پزشک  و جامعه  پزشکان شهرستان اردستان  تبریک عرض کرده با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای سلامت روز پزشک را به کلیه اعضای حوزه سلامت ایران تبریک گفته و برای کلیه پزشکان ایران سلامت و آرامش و بهروزی را آرزومندم.

حمید رضا تأملی

فرماندارشهرستان اردستان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

کارخانه طلای کوه دُم زواره آماده بهره‌برداری شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دیدار صمیمی شاعران شهرستان با فرماندار اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای اولین بار نشست صمیمی فرماندار با پیشکسوتان فرمانداری اردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید فطر بر تمامی شیعیان تبریک و تهنیت باد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =